Poziţionarea în motoarele de căutare sau locul ocupat în rezultatele returnate la căutări după cuvinte cheie vor fi extrem de importante pentru succesul unei afaceri online şi pentru vizibilitatea să în online. Dar ca să ajungi să ocupi un loc în listele de rezultatele returnate la căutări şi să poţi să te referi la conceptul de ranking legat de site-ul tău trebuie să foloseşti o listă completă de servicii SEO.
De la „etichetele” de titlu sau Title Tags la descrieri meta, Headings, link builing intern, atribute ALT pentru imagini, certificate SSL şi Rich Snippets, toate vor fi parte din SEO şi din încercarea de a ocupa o poziţie cât mai sus, aproape de top 10 rezultate de căutare returnate în urma folosirii unor cuvinte cheie în motorul de căutare.
Servicii SEO pentru o poziționare mai bună în căutări
Poziţionarea în motoarele de căutare nu este un proces pe care îl faci o singură dată şi apoi uiţi de el. Motoarele de căutare evoluează în mod constant, deci procesul de poziţionare la nivelul lor este unul permanent. O poziţionare bună în motoarele de căutare garantează şi economii pe termen lung, SEM este şi aşa foarte scump, poţi face o economie serioasă cel puţin la nivel de reclame ce apar în on-line şi te ajută să te promovezi mai bine. Ai nevoie de poziţionare naturală şi organică pentru acele cuvinte cu adevărat importante şi relevante pentru afacerea ta.
Obţinerea unei poziţii mai bune în motoarele de căutare se va putea face prin design şi servicii SEO legată de design, prin analize SEO, prin optimizări SEO on-site şi off-site, prin link building de calitate şi prin monitorizare constantă a rezultatelor optimizărilor.
Serviciile legate de poziţionarea în motoare de căutare se referă la strategii de marketing în care brandul este cel mai important şi trebuie scos în evidenţă cât mai bine în nişa sa. Ai practic nişte tehnici care te ajută să ajungi aproape de locul 1 în rezultatele returnate la căutări.
Ce trebuie să fac pentru o clasare mai bună în Google?
Din perspectiva serviciilor SEO folosite pentru poziţionarea mai bună în motoarele de căutare, acestea ar putea fi următoarele:
- Poziţionarea în motoare de căutare naţionale – îmbunatățirea poziţiilor Google pentru piaţa locală, naţională;
- Poziţionarea în motoare de căutare internaţionale sau în SEO internaţional, în funcţie de limbile targetate;
- SEO şi local SEO pentru poziţionarea locală, regională;
- SEO on-site, off-site, regândire strategii şi SEO pentru imagini, fotografii;
- Poziţionarea în motoare de căutare aparţinând YouTube sau SEO video;
- SEO pentru e-commerce şi alte site-uri mari de vanzari-cumparari;
- Poziţionarea în motoare de căutare legate de ştiri;
- SEO reputaţional – îmbunatatirea primei pagini a rezultatele în Google pentru brand şi manageri.
Poziţionarea este mai mult despre optimizarea întregului brand în funcţie de cuvinte cheie necesare pentru a ajunge la publicul ţintă pe piaţa vizată. Pe lângă serviciile amintite deja ne mai putem gândi la: conţinut optimizat cu diverse cuvinte cheie, pentru diverse cuvinte cheie, alegerea cuvintelor cheie în urma unor analize SEO şi de marketing, verificarea timpilor de încărcare pentru paginile web şi optimizarea lor. Adăugăm actualizarea Meta Tags şi descrieri meta în funcţie de anumite cuvinte cheie relavante pentru brand, reoptimizarea conţinutului existent în funcţie de tendinţele SEO actuale, indexarea site-urilor, indexarea fişiere sitemap XML pe Google, Bing, internal linking refresh şi rebuild.
Toate aceste servicii SEO vor fi oferite de o agenţie de marketing digital cu experienţă, singura care este în stare să aibă grijă de un site şi de o campanie de marketing pusă la punct ca la carte, pentru o poziţionare în motoarele de căutare mai bună şi campanii SEO cu adevărat eficiente. Doar cu specialiştii de acolo poţi să fii sigur că site-ul tău este aproape de topul rezultatelor returnate la căutări şi că vizibilitatea site-ului tău este una excelentă de fiecare dată, indiferent de campaniile pe care le lansezi şi le gestionezi în on-line.