Atunci când te decizi că vrei să îți dezvolți propriul magazin online, există două trasee principale pe care să le urmezi. Fie te ocupi pe cont propriu de tot ce înseamnă crearea site-ului și punerea sa în funcțiune, fie angajezi propria echipă de dezvoltatori web care să îți asigure un rezultat ideal.
Cum aceste două soluții par la extreme opuse din perspectivă cost-eficiență, easyCart îți propune o a treia variantă mult mai rentabilă și avantajoasă. Crearea unui magazin online cu ajutorul unei platforme eCommerce este o soluție foarte accesibilă care îți garantează rezultate optime, fără să depui efort în acest sens.
Accesează site-ul easycart.ro și descoperă toate avantajele pe care această platformă le poate avea pentru afacerea ta!
Te ajută să îți creezi un magazin online în mai puțin de două săptămâni
O platformă de creare magazin online este soluția software optimă prin intermediul căreia întreg procesul tehnic din spate este transferat unei echipe de profesioniști. Aceștia se vor ocupa de toate detaliile pentru ca magazinul tău să fie construit și lansat, iar două săptămâni este termenul mediu pe care trebuie să îl aștepți până în momentul în care vei putea pune în funcțiune site-ul și toate instrumentele încorporate.
Tu alegi designul și modul de funcționare a site-ului
easyCart este o platformă de tip software as a service (SaaS), ceea ce înseamnă că îți este livrată licența de utilizare online, obținând un magazin la cheie, gata de utilizare. Aceasta îți oferă o posibilitate largă de personalizare atât a aspectului, cât și a caracteristicilor implementate, precum integrări și instrumente. Pe site vei găsi zeci de șabloane dintre care să alegi, dar, la cerere, îți vei putea configura și propria variantă în așa fel încât designul final să se plieze întocmai personalității brandului pe care vrei să îl creezi.
Obții un instrument optimizat pentru vânzări
Magazinele create prin easyCart sunt create spre a genera cât mai multe vânzări, fiind ideale pentru afacerile în curs de scalare. Beneficiezi de toate instrumentele de marketing și vânzări de care ai nevoie pentru a crește vizibilitatea și a genera conversii. Această opțiune este ideală atât pentru site-urile abia create, dar și pentru cele deja existente pe care vrei să le migrezi pe platformă pentru a le eficientiza rezultatele.
Beneficiezi de tot ce ai nevoie pentru a face performanță online în schimbul unor costuri minime
Diferența principală dintre această opțiune și angajarea propriei echipe de developeri pentru crearea și mentenanța site-ului se consolidează sub raport financiar. Pentru a beneficia de avantajele platformei vei plăti un abonament lunar, configurat în funcție de propriile nevoi, pe când, pe de cealaltă parte, vei fi nevoit să asiguri salarii pentru un întreg departament.
Abonamentul standard, care conține tot ce ai nevoie pentru a putea începe să vinzi online, pornește de la 24 de euro lunar, iar implementarea acestuia îți dă posibilitatea să testezi piața și să stabilești dacă această metodă este potrivită sau nu pentru afacerea ta. În timp, vei putea opta pentru upgrade-uri de marketing și vânzări care vor crește performanța magazinului tău. Avansat, profesional și premium sunt cele trei niveluri dintre care poți alege, crescând progresiv nivelul de eficiență al site-ului, serviciile și instrumentele încorporate, precum și posibilitățile de personalizare.
Pentru oricare dintre cele patru variante, ai servicii de mentenanță și securitate incluse, în așa fel încât să nu îți faci griji cu privire la aceste aspecte, iar supravegherea, suportul și hostingul fac, de asemenea, parte din abonamentul de bază.
Alege easyCart și obține un magazin configurat după personalitatea și nevoile afacerii tale, fără investiții majore!